wtorek, 31 lipca 2012

Dobra upartość

Upartość w dobrym zamyśle
to doskonałość.
Tylko będąc uparty w dobrym zamyśle,
dokonać możesz dobra.

Ze słów świętej siostry Faustyny:
„Zrozumiałam, że wszelka dążność do doskonałości i cała świętość, jest na wypełnieniu woli Bożej. Doskonałe spełnienie woli Bożej, jest dojrzałość w świętości, tu na wątpliwości nie ma miejsca. Otrzymać światło Boże, poznawać czego Bóg od nas żąda, a nie czynić tego, jest wielką zniewagą Majestatu Bożego. Dusza taka zasługuje, żeby ją Bóg opuścił zupełnie; jest podobna do Lucyfera, który miał wielkie światło, a nie pełnił woli Bożej. Dziwny spokój wstąpił w duszę moją, kiedy rozważałam, że pomimo wielkich trudności, zawsze szłam wiernie za poznaną wolą Bożą. O Jezu, udziel mi łaski, abym w czyn wprowadziła poznaną wolę Twoją, Boże” (Dzienniczek: Miłosierdzie Boże w duszy mojej 666).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz