sobota, 12 grudnia 2020

Pocieszycielem twojego ducha Ja Jestem

19 października 2020 r.

patrz, Moje dziecko, niech twój umysł nie będzie zakłopotany, bo Ja, Jezus, jestem zawsze u twego boku; skup się na modlitwie i niech ona stanie się zbliżeniem i środkiem zjednoczenia ze Mną; czy Oblubieniec miałby się nie cieszyć tymi poufnymi chwilami ze Swoją Ukochaną Oblubienicą? pamiętajcie, że nieustanna modlitwa dopełnia wszystkie codzienne modlitwy we wszystkich godzinach;

Pocieszycielem twojego ducha Ja Jestem; pamiętaj i nigdy nie wątp, że jestem także twoim Nauczycielem i Wychowawcą; wszystko, czego się nauczyłaś, pochodzi ode Mnie; prosiłem ciebie, abyś przekazywała Moje Orędzia i nie przekonywała tych, którzy nie chcą wierzyć;

módl się więcej, ponieważ na tym świecie jest tak wiele zła, tak niewielu jest na dobrej drodze, a tak wielu na złej drodze zatracenia; spadają do piekła jak śnieg, który spada na ziemię, módlcie się za wszystkich, którzy potrzebują uzdrowienia, potrzebują modlitw; razem córko, będziemy pracować, nigdy nie opuszczaj Mojej Ręki, która trzyma twoją rękę; spoczywaj ze Mną, twoim Oblubieńcem;

będę kontynuował Moją Pieśń Miłości, aby pocieszyć twego ducha i podnieść twego ducha; jestem Miłością: ic

Słowa Jezusa Chrystusa podane przez Vassulę Ryden w ramach orędzi Prawdziwe Życie w Bogu. Przekład z języka angielskiego: Ewa Allan, korekta: Jakub Szukalski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz