środa, 12 grudnia 2012

Świadomy rozbiór wszystkiego

Poświęcę Ci me oczy.
Jeśli kiedyś oślepnę,
       będę wiedział,
              że uczyniłem dobro –
                     dałem wzrok
                            niewidzącej.

Poświęcę Ci me uszy.
Jeśli kiedyś ogłuchnę,
       będę wiedział,
              że uczyniłem dobro –
                     dałem słuch 
                            niesłyszącej.

Poświęcę Ci mój nos.
Jeśli kiedyś zdechnę,
       będę wiedział,
              że uczyniłem dobro –
                     dałem węch
                            nieoddychającej.

Poświęcę Ci mój język.
Jeśli kiedyś się zatruję,
       będę wiedział,
              że uczyniłem dobro –
                     dałem smak
                            niesmakującej.

Poświęcę Ci me ciało.
Jeśli kiedyś zdrętwieję,
       będę wiedział,
              że uczyniłem dobro –
                     dałem dotyk
                            nieodczuwającej.

Poświęcę Ci mą duszę.
Jeśli kiedyś umrę,
       będę wiedział,
              że uczyniłem dobro –
                     dałem życie
                            nieżyjącej.

Poświęcę Ci mój rozum.
Jeśli kiedyś zgłupieję,
       będę wiedział,
              że uczyniłem dobro –
                     dałem świadomość
                            nieświadomej

Poświęcę Ci wszystko.
Jeśli kiedyś stanę się niczym,
       będę wiedział,
              że uczyniłem dobro –
                     dałem coś
                            Tobie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz