poniedziałek, 18 marca 2013

Miłość jaką Bóg ukochał swoich wybranych

W takiej duszy, która żyje wyłącznie miłością Moją, króluję jako w niebie. Dniem i nocą czuwa nad nią oko Moje i znajduję w niej Swoje upodobanie, i mam nakłonione ucho na prośby i szept jej serca, a często uprzedzam prośby jej. O dziecię szczególnie przeze Mnie umiłowane, źrenico oka Mojego, spocznij chwilę przy Sercu Moim i skosztuj tej miłości, którą przez wieczność całą rozkoszować się będziesz.

Powiedziane przez Pana Jezusa siostrze Faustynie w Dzienniczku: Miłosierdzie Boże w duszy mojej (1489).

Słowa te mówią o szczególnej miłości Boga do dusz – miłości uwzględniającej każdą duszę, tak jakby była jedyną. O tej wyłącznej miłości przeczytaj też w nawiązaniu do Tajemnic miłosnych Różańca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz