sobota, 16 stycznia 2021

Nigdy nie pozbawię cię Mojej Obecności

2 grudnia 2020

Od kiedy odwiedziłeś mnie pierwszy raz, odtąd już moje stopy starały się podążać ścieżką prostą, i starałam się iść Twoimi Śladami; otwierając nieco moje ucho, otrzymałam Twoje Pouczenia i Twój melodyjny Hymn Miłości, ucząc się jak kochać;

żarliwie szukałam tego, co prawe i tęskniłam w mej głębi, aby podążać za Twoją Wolą, zacisnęłam na Tobie moje ręce, przylegając do Ciebie, zdecydowana, żeby Ciebie nie puścić, Ciebie, którego kocha moje serce; Twoja Szkoła nauczyła nas Pouczenia, a Twoje Królewskie Dziedzińce: Mądrości; podarowałeś nam Mądrość obficie; dziękuję Ci, mój Panie i Królu;

Znamienny i Majestatyczny, niebiosa i ziemia są Twoje, razem ze swoimi mieszkańcami, są Twoje i wszystko, co obficie jest na nich; w tych ostatnich dniach przynosisz Swojemu ludowi Orędzie Pokoju; wypełniasz Pisma, że „pierwsze rzeczy przeminą”,
1 i zasiadając na Swoim Tronie, mówisz: „oto czynię wszystko nowe”;2 jesteś Najwyższym, Wielkim Królem całego wszechświata; ukaż nam, jak jesteśmy słabi przed Twoją Majestatyczną Mocą; nie jesteśmy nawet odrobiną kurzu, przypomnij nam, że jesteśmy tylko podmuchem wiatru, który na ziemi nigdy nie trwa wiecznie! przemów nam do rozsądku…

Moja córko, Ja Jestem jest u twojego boku; zapisz Moje Słowa:

niech ci przypomnę: w chwili, w której twój duch uznał Mnie za swojego Zbawiciela, co jest cnotą doskonałą, zostałaś ze Mnie zrodzona, a Ja, twój Bóg, rozkoszowałem się odtąd w tobie, a ty we Mnie; dałem ci to poznać, że byłaś zawsze Moja; tego dnia3 doświadczyłaś i uznałaś Moją Moc, zezwoliłem, aby na moment opadały łuski z twoich oczu, czyniąc ciebie świadomą Mojej Szczodrości i tego, jak trzymam cały Wszechświat w Mojej Dłoni, i że każda istniejąca, stworzona rzecz jest we Mnie; lękałaś się, kiedy czułaś Moją Moc, ponieważ w tych kilku chwilach zrozumiałaś, że Ja Jestem istotnie Bóstwem, które w Swojej Dłoni trzyma Życie i Śmierć; a jednak, równocześnie, jestem Miły i Czuły oraz Łagodnego Serca; jestem Cały Miłosierny i Moja Miłość do was wszystkich jest bezwarunkowa;

szcz
ęśliwy człowiek, który pokłada we Mnie swoją nadzieję!

Panie! niech każdy, kto żyje, pragnie jednej rzeczy: szukać życia w Twoim Domu i cieszyć się Twoją Słodyczą, O Boże, i wejść do Twoich Królewskich Dziedzińców Pouczenia i zostać prawdziwym uczniem Twojej Miłości;

nigdy nie przestałem wzywać każdego do oddawania Mi hołdu i czczenia Mnie na Moich Świętych Dziedzińcach, na których dane wam będzie Pouczenie pouczające was, że wszystkie Moje Dzieła są dobre; istotnie, Moje Dzieła są wielkie, poza wszelkim obliczeniem, dziwy ponad wszelkim wyliczeniem;

nawet jedna chwila wej
ścia na progi Twoich Królewskich Dziedzińców warta jest więcej niż wszystko, co osiągnęliśmy tutaj na ziemi w ciągu naszego życia; a co dopiero, kiedy jesteśmy zaproszeni na Twoje Królewskie Dziedzińce! – ale, zauważam teraz, że w Twoim Głosie, Ukochany, jest ton smutku; słucham, co mówi Mój Pan?

ach… Vassulo, Vassulo, dzisiaj Mój lud, idzie przez Dolinę Śmierci, ziemia utraciła swój pokój i obumiera z powodu swojej apostazji; wszystko, co pochodzi z ziemi, powraca do ziemi; śmiertelne tchnienie prześliznęło się nad obliczem ziemi i nad jej ludem; wzmocniłem wezwania przez Moje Orędzia dane wam, abyście pragnęli Mnie szukać, pokolenie, i abyście szukali żarliwie Mojego Świętego Blasku; lecz wy woleliście pójść własną, złą drogą; gniew Mojego Ojca dosięga punktu wybuchu, gdy obumiera ziemia; ziemia jest zmęczona swoim ludem i lud także jest zmęczony tą ziemią, która nie daje mu tego, co myślał, że mu się należy; bliski jest dzień, kiedy w rozpaczy będą wołać do gór, „przyjdźcie! przykryjcie nas!” i do pagórków, „spadnijcie na nas!”
4 jednak teraz bliski jest ten czas, czas Mojego Powrotu, który jest tak bardzo nadciągający;

mało wiesz, pokolenie, że niebawem, bardzo niebawem, Moje Światło będzie widziane na niebie; drżenie ze strachu ściśnie tych, którzy Mną pogardzili; okrzyki radości wzniosą się od tych, którzy nigdy nie przestali Mnie kochać; ci wszyscy znajdą schronienie w cieniu Mych Skrzydeł, gdyż Moja zbawcza pomoc jest Wierna; świat po tym Znaku już nigdy nie będzie taki sam;

w Pismach porównujesz nas czasami do trawy, kiełkującej i kwitnącej o poranku, a potem więdnącej i ginącej przed zmrokiem; ukazując nam, że długość naszego życia jest tak krótka;

gdy żyjecie pod Moim Schronieniem, nie musicie się obawiać, kiedy znajdziecie swoje Schronienie pod Moimi Skrzydłami, będziecie strzeżeni i pozostaniecie nietknięci; chronię każdego, kto tylko zna Moje Imię, kto tylko wzywa Mojego Imienia, i taki nie musi się obawiać; zaprowadzę was wtedy na Moje Królewskie Dziedzińce, gdzie zakwitniecie Pouczeniem i Mądrością; i pozostaniecie świeży i zieleni, tak że będziecie głosić światu Moją Prawość i Moją Zbawczą pomoc; będziecie Moim Zwojem, na którym pisał będę Moje Postanowienia, Moje Prawo i Moje Napomnienia, które nie zmienią się nigdy; i kiedy wy, Moi ukochani, będziecie odpoczywali na Moich Dziedzińcach, ogłaszał wam będę Moją Miłość do was przez muzykę Mojej Liry z Kości Słoniowej, i przy perlistym dźwięku Mojej Złotej Harfy;

Twój Hymn jest Hymnem o Współczuciu i Życzliwości, który uczy nas postępować w Twoim Domu z czystością w naszych sercach, gdyż Ty jesteś Królem, który sądzi sprawiedliwie; Królem, który kocha Sprawiedliwość; a ja rozkoszuję się, będąc z Tobą w ten sposób na Twoich Królewskich Dziedzińcach z darem, jaki Mi dałeś!

w twojej nicości, Moje dziecko, mogę być wszystkim! wszystko, czego tobie brak, Ja wypełniam! widzisz, jak rozkoszuję się, będąc z tobą? córko, potrzebowałem serca, które przyjmie Mnie w prostocie serca i z miłością, i w którym mógłbym mieć swój odpoczynek i gdzie mógłbym ukryć się przed zgiełkiem świata; trzymam się z dala od serc przewrotnych; serca dumne, nie mogę znieść takich; nie jestem poruszony ani elokwencją słów, ani też nie jestem dotknięty ich wysławianiem się, ale zachwycam się sercem skruszonym; koronowałem to pokolenie miłością i czułością, pomimo jego nikczemności;

Moja ukochana, będę tchnął w ciebie nadal Moje Tchnienie Życia, aby napełnić ciebie stałą chęcią pragnienia Mnie i przebywania pod Moim wonnym Światłem, tak ażebyś ty z kolei nasyciła wonią swojego Pana Młodego; przypomnij też wszystkim, że Pan Bóg zna tych, którzy są Jego i w ten sposób pozwala im przyjść ku Niemu i wejść do głębi Jego Serca, które jest waszą Świętą Siedzibą;

Panie! pamiętam Twoje słowa do mnie, kiedy w Ziemi Świętej zwiedzaliśmy Twoje Święte miejsca, w których żyłeś, na zakończenie naszego odosobnienia podziękowałam Tobie w ten sposób: „dziękuję Tobie, Panie, za to, że przyprowadziłeś nas tutaj, do Swojego domu, w którym żyłeś”; a Twoja natychmiastowa odpowiedź brzmiała: „Mój dom? jaki dom? Mój Dom jest w Niebie i wasz także…”

ołtarzu! niezliczone razy będę wam przypominał, gdzie należycie i do kogo należycie i gdzie będzie wasze ostateczne przeznaczenie i wasza siedziba; niestrudzone godziny będę nauczał was powodu waszego bytu; dzień w dzień będę przypominał wam ciągle, że jestem waszym Mistycznym Kielichem, który wypływa w was falami Życiodajnego Źródła; Raj jest waszym Domem, Domem tych, których nasyciłem wonią Mojego Tchnienia; powiedziałem wam kiedyś, że podaruję wam Życie przez Łaskę; bo Łaska jest niczym lśniące światło, które prowadzi was do uczestniczenia w Życiu Boskim; oddaję Siebie, w waszych czasach, jak nigdy wcześniej w historii, tak bardzo łaskawie, a z im większą wolnością będziecie Mi siebie oddawać, tym więcej będziecie ode Mnie otrzymywać;

nie przychodzę do nikogo z mieczem u Mego boku, ani nie zwykłem was kształcić przez sztywne sformułowania; bo nie jest to Mój sposób pouczania was, ani nie jest to Mój sposób wychowywania was na Świętych i Męczenników, ale to przepływ Mojego Słowa wam danego, które słodsze jest niż nektar, będzie dzwonić w waszym sercu; Moja rozmowa będzie słodsza niż plaster miodu; przecież, aby was wykształcić, wychowuję was przez Cnotę i Religię; to jest sposób, w jaki traktuję Moje dusze! błogosławieni ci, którzy szukają Mnie żarliwie, napełnię ich duszę niewymowną radością, piękni niczym pole lilii i żonkili w jasności Mego Światła będą;

Panie, jest napisane, że: szczęśliwy, kogo wybierasz i zapraszasz, aby mieszka
ł w Twoich Pałacach; dusza moja tęskni, aby przejść przez przedsionek Twoich Królewskich Pałaców, w których okazałabym się klęczącą w Twojej Obecności, przed Tobą, Królu Chwały, Przemożny, ponieważ Wierność i Szlachetność są Twoimi insygniami; Twój wygląd, zatrważający widok, odziany w Chwałę, Twoja Dostojna Szata pokryta złotem i szafirami; Ty, który z wielką pobłażliwością rządzisz, aby oświecać i pouczać dusze, które zbliżają się do Ciebie z sercem skruszonym, wysłuchaj dzisiaj naszych modlitw, przybądź i oświeć dusze, które włóczą się ślamazarnie niczym ktoś, kto zgubił się w lesie grzechu i kto nawet Ciebie nie zna; wylej na nich obficie Twoje Miłosierdzie, namaść ich na ich głowach olejkiem pociechy, uczyń ich Twoimi; rozpal ich zimne serce, aby podnieśli swoje oczy na Twoje Dostojeństwo, aby odkryli Twoje Święte Oblicze, Twoje zadziwiające Piękno!

powiadam ci uroczyście, jeśli otworzą swoje serce i przyjmą Mnie, z uciechą ich przyjmę i upiększę ich; będę doskonalił ich duszę; wyciągnę ich z lasu grzechu i zaprowadzę do Przedsionka Moich Królewskich Dziedzińców, gdzie będą mogli wybrać; Moi aniołowie będą towarzyszyć im przez całą drogę, a oni będą musieli wybrać, między Światłem a Ciemnością; jeśli wybiorą Światło, wpadną w Moje Objęcia, a wszystko, co wcześniej było w ich duszy splamione, zostanie zmyte i przebaczone, jednakże wszyscy ci, którzy nie odpowiedzieli na Moje Wezwania i Prawdę, pozostaną wobec Mnie pogardliwi, ponieważ będą woleli pozostać w Ciemno
ści; jest napisane,5 że chociaż przyszedłem na świat, rozprzestrzeniając na świecie Moje Światło, to ludzie pokazali, że wolą Ciemność od Światła, ponieważ ich czyny były złe; zaiste, każdy, kto czyni źle, nienawidzi Światła i unika go, ze strachu, że jego działania zostaną ujawnione; lecz człowiek, który żyje Prawdą, przychodzi do Światła, tak żeby wszystko, co czyni, mogło być widziane, że jest czynione w Bogu;

Twoje Słowa, mój Panie i Królu, najprzedniejszy miód; zmieszane kadzidło z drzew kadzidłowych woń Twoich wspania
łych Szat, inkrustowanych wszelkim cennym kamieniem; Twoja Obecność, chwalebna doskonałość; kiedy otwierasz Swe usta, Promień Światła tak czysty przenika i przesiąka wszystkie rzeczy; niedościgniony w Pięknie, jakże ktoś może Ci się oprzeć? zaiste, Twój Duch napełnia cały świat; Wyjątkowy, Przemożny, Wszechmocny, i więcej!

b
ądź Moją miłą Wonią, Vassulo, słodka jest melodia twoich pochwał dla Mnie, balsamie w Moich Ranach, niczym lilia przy wezbraniu wody, niczym gałązka kadzidłowca, uprzywilejowana Mojego Ojca, przyjmij Moje Błogosławieństwa;

nigdy mnie nie opuszczaj, żebym dalej wychwalała nieustannie Twoje Święte Imię w tych bezbożnych czasach, pomóż mi podtrzymać prawo religii, pomóż mi w odbudowi
e zwalisk i strzępów Kościoła; wiesz, że jestem bezradna bez Ciebie u mego boku; mogłabym powiedzieć o wiele więcej i wciąż nie byłoby dosyć;

wywyższaj Mnie w swoich pochwałach, Moja ukochana, ujrzałaś jak dotąd tylko trochę Moich Dzieł, bądź uległa, jak chcę, żebyś była, włóż w swoje modlitwy całe swoje serce, aby zamienić je w muzykę dla Moich Uszu; słuchaj Mnie, dobre Dzieła nigdy nie zostaną zapomniane; modlić się za ludzkość to przelewać krew; ponieważ świat odmawia żalu za grzechy, twoje modlitwy za ludzkość są odbierane jako żal za cały świat; odbuduj Mój Dom, napełnij go owocami, nawet jeśli traktują cię ostro, bądź jak lilia, lilia pośród ostów, nigdy nie porzucaj Moich Przykazań!

trzymaj Mnie pod Twoimi Skrzydłami, Panie! dlaczego człowiek cierpi na ziemi, nawet ci, którzy są niewinni?

jeśli człowiek cierpi na ziemi, to z tego powodu, że światu brak jest miłości…
brakuje miłości… miłość jest kluczem do Mojego Królestwa, gdyby podążali za Moimi Przykazaniami i podążali za Moim Słowem i jego naukami, nie cierpieliby; Duch Święty nie mieszka w duszy przebiegłej, ale trzyma się z dala od takiej duszy; jeśli dusze nadęte są pychą, to jak możecie się spodziewać, że Duch Święty znajdzie w tych duszach Swoje mieszkanie? ludzie upadają z powodu swojej pychy, gdyż opuszcza ich łaska, lecz kto tylko usiłuje znaleźć Prawdę, znajdzie Mnie; czyż nie powiedziałem w Pismach, „proście, a będzie wam dane; szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam; albowiem każdy, kto prosi, otrzymuje; kto szuka, znajduje; a kołaczącemu otworzą”;6 jeśli więc ktoś stracił Mnie z widoku, niech żałuje! żal doprowadzi wszystkie rzeczy do porządku, a żałujący otrzymają przebaczenie, wolność, i zostaną napełnieni Moją Słodyczą; ich serce będzie napełnione pokojem, a szczęśliwością reszta ich życia; przyprowadzę ich wtedy do Ogrodu Moich Rozkoszy, w którym nasycę te dusze Moją Miłością i niewymownymi Błogosławieństwami, utrzymując ich przy życiu; połączę się z nimi, a oni połączą się ze Mną; taki czyn Miłosierdzia będzie im dany, a oni zobaczą siebie jako jednych ze Mną, przebóstwionych przeze Mnie; to będzie owoc ich żalu, doskonałe, mistyczne Zjednoczenie Małżeńskie;

Panie, powiedziałeś, że jeśli modlimy się za ludzkość, to tak, jakbyśmy przelewali za nich własną krew; ponieważ będzie to miłość niezajęta sobą i ponieważ świat odmawia żałowania, nasze modlitwy za ludzkość będą odbierane jako żal za cały świat?

tak, córko, to będzie lekarstwo na grzech i brama do przebaczenia; noc ucieknie, a pojawi się zmartwychwstanie; to powód, dla którego prosiłem cię, abyś modliła się za grzeszników, tak żeby przyszło na nich Moje Miłosierdzie; nie chcę pozbawić żadnej duszy Mojego Błogosławieństwa, wejścia do Mojego Królestwa; płonę pragnieniem przebaczenia im, gdyż Moja Miłość nigdy nie może być zaspokojona; zaspokój Mnie, Vassulo, żarliwymi modlitwami wypowiadanymi z miłością; niech twoje modlitwy będą jak kadzidło albo jak sztandar miłości, ponieważ będę niezdolny oprzeć się twojej miłości; chodź, nie pozwól, żeby nachodziły cię wątpliwości, jestem teraz w twoim pokoju, przy tobie, aby odmienić twoje dni w uroczystość weselną; nigdy nie pozbawię cię Mojej Obecności! polegaj na Mnie i wypowiadaj Moje Słowa światu, Miłość cię kocha… ic


1  Ap 21,4
2  Ap 21,5
3  7 marca 1988
4  Oz 10,8
5  J 3,19-21
6  Mt 7,7-8

Z Prawdziwego Życia w Bogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz