wtorek, 19 stycznia 2021

Udzielę obficie Mojego Błogosławieństwa wszystkim tym, którzy Mnie szukają

11 stycznia 2021

Jahwe, Ojcze wszystkich, objaw temu umierającemu światu Twoją Świętą Twarz i zstąp na naszego nędznego ducha!

Jestem; pokój z tobą, zaiste, tęsknij za Mną, każdego dnia twojego życia! Ja, Jahwe, jestem u twego boku i raduję się, kiedy Mnie wzywasz! rozkoszy Mojego Serca, nigdy nie przestawaj tęsknić za Mną; bądź niczym spragniona ziemia wzdychająca za Mną; bądź niewzruszona w swojej wierze; chodź, wylej przede Mną swoje prośby, a Ja ich wysłucham; zwierz się z twojego serca ze wszystkich swoich kłopotów, a Ja udzielę na nie rady;

córko, spoglądaj wysoko, gdzie jest twój Dom, tak, spoglądaj wzwyż, aby przyłożyć swoje serce do Prawdy; teraz Mnie posłuchaj:


Moja Obecność dla ciebie jest wielkim darem, ale taka jest też dla całej ludzkości; jest tak wiele dobrych rzeczy, które ci dałem, Vassulo, w okresie twojego dzieciństwa, lecz twoja pamięć wymazała je z twojego ducha; przypomnę ci jednak: gdy byłaś niemowlęciem, trzymałem cię w Moich Ramionach, w Moim Objęciu,1 podnosząc ciebie do Mnie jak ojciec, który zachwyca się swoim dzieckiem, Ja, który jestem ponad twoim ziemskim ojcem, gdyż jestem twoim Stwórcą, zachwycałem się za każdym razem, gdy trzymałem cię w Swoich Objęciach, unosząc cię z twojego łóżeczka do radosnego śmiechu Moich Aniołów! pieściłem ciebie z Miłością, gdy uśmiechałaś się do Mnie; i jak ojciec, który mówi do swego niemowlaka, mówiłem do ciebie, powiadając tobie: „zwiążę ciebie ze Mną na zawsze, malutka, poprowadzę twoje kroki do Mnie we wszystkich nadchodzących latach, i będę nad tobą czuwał, kiedy będziesz się kładła; a kiedy nastanie świt, będę rozmawiał z tobą przez Pouczenie i Mądrość, przypominając tobie, że Jestem twoim Ojcem i że jesteś Moja; że wywodzisz się ode Mnie i że jesteś Moim ziarnem; wyrównam dla ciebie ziemię, kiedy staniesz się Moją Nosicielką; chciałem z rozkoszą odświeżyć i wyostrzyć twoją pamięć o Mnie;2 ziarno pochodzące ode Mnie, które w dobrym czasie miałem zamiar zasiać w środku tego pokolenia;


tak, zaiste, stworzyłem ciebie pośród tego pokolenia dla Mojego celu; wezwałem ciebie, abyś wyjawiła Mój Zbawczy Zamysł co do ciebie, powiadając tobie z bólem w Mym Sercu, że będę wysyłał ciebie z Mojego Objęcia, abyś mówiła w Moim Imieniu, lecz czyniąc tak, będziesz traktowana przez świat jako oszustka; kiedy zapytałaś „dlaczego?”, odpowiedziałem: „glina znana jest z tego, że zmywa się przy pierwszych kroplach deszczu, lecz twoja dusza nie umrze nigdy”;3 to były Moje Słowa do ciebie; dodałem jednak, że będę ubogacał ciebie odwagą i gorliwością, tak że ty, pomimo swojej kruchości, nigdy się nie zachwiejesz ani się nie ulękniesz; będziesz obsiewała niestrudzenie Moimi ziarnami razem ze Mną świat;


i oto będziesz także Moim poświęceniem; musiałem wybrać jednego z was, aby był Moim poświęceniem, a żeby tak było, odegnałem od ciebie wszelki lęk, aby twój język stał się tak czysty, jak srebro, kiedy będziesz powtarzała Moje Słowa; Moja Miłość dla tego pokolenia przekracza wszelkie granice, Moja Miłość będzie wylewać się ciągle na was wszystkich z Mojego Tronu niczym kaskady błyszczących diamentów, a Ja, jak ochoczy żebrak stojący na skrzyżowaniu, będę błagał o jałmużnę miłości u wszystkich przechodniów, kiedy będą przechodzili, idąc do swych bezprawnych zamiarów, kurcząc się niczym cień, ślamazarni i zagubieni;


w tym samym czasie dadzą się słyszeć z wysoka okrzyki Mojego Syna wołające także do nich: „och, przyjdźcie! przyjdźcie i jedzcie Mój Boski Chleb i pijcie z Mojego Boskiego Wina, które przygotowałem dla wszystkich pokoleń! abyście mogli zostać uzdrowieni i żyli, ukochani! zostawcie skarby tego świata, bo nie dadzą wam żadnego pożytku! przyjdźcie do Mnie, a nabędziecie Mądrości i Mądrość ukaże wam drogę do Prawdy i do Życia; Mój okrzyk wychodzi do was, synowie i córki Najwyższego; czyż nie słyszeliście, że ten, kto Mnie znajdzie, znajdzie Życie? jestem Bramą do Życia Wiecznego, zatem przyjdźcie!


przypominam sobie te dni, w których mnie powołałeś, i rozważam teraz wszystko, co uczyniłeś dla nas; bądź błogosławiony, Jahwe i Jezu!


Moje dziecko, wielu będzie Mnie gnębiło, ponieważ nie znają Mnie ani nie rozumieją; za waszych dni schylam się z wysokości, aby dotrzeć do was wszystkich, chodzę po prochu w poszukiwaniu moich nędznych synów i córek, którzy chodzą po prochu grzechu, aby ich podnieść i przyprowadzić na miejsce, które dla nich zachowałem, gdzie będą odziani w czystość; miejsce, gdzie wylewane są bezustannie Błogosławieństwa Wieczne; nie pozostawajcie w prochu grzechu oraz osamotnieni, pokolenie, gdyż to nie będzie dla was dobre, jeżeli pozostaniecie odłączeni ode Mnie, pozostając tak, jesteście martwi, ponieważ przez pozostawanie oddzielonymi od Mojego Ducha, który jest Dawcą Życia i który was ożywia i porusza, będziecie pozostawali jak zwłoki, a więc przyjdźcie i bądźcie wszczepieni w Mojego Ducha, abyście żyli!


będę się modliła, aby cała ludzkość weszła w Twoje
Bramy i weszła na Twoje Królewskie Dziedzińce, tak żeby wysławiali Twoje Święte Imię przez całą wieczność, ponieważ Jahwe to Sama Dobroć, Miłość Jego wieczna!


chodźcie! polegajcie na Mnie, udzielę obficie Moje Błogosławieństwa wszystkim tym, którzy Mnie szukają i wyleję na nich Moje Imię jak olej, aby ożywić ich duszę; błogosławieni ci, którzy obejmą Mnie w swojej wolnej woli, gdyż będą przemienieni w Światło; chodź, córko, bądź Błogosławiona; Miłość cię kocha;


1  Bóg dał mi do zrozumienia, że było to doświadczenie mistyczne; czasami widać niemowlaki patrzące w górę i uśmiechające się z zachwytem i wierzę, że ich dusza porozumiewa się wówczas z Bogiem i z aniołami

2  co Bóg uczynił, w rzeczy samej przypomniał mi, kiedy pierwszy raz się do mnie zbliżył, mówiąc, że jest On moim Ojcem; miałam silne wrażenie, że jakoś się kiedyś spotkaliśmy, że Go znałam!

3  zrozumiałam wtedy, że w przypadku nas, którzy jesteśmy utworzeni z gliny, nasze ciało umrze, kiedy nadejdzie czas, i obróci się w proch, lecz nasza dusza nie umrze nigdy, więc dla Boga nie była ważna nasza ziemska śmierć, lecz tym, co liczyło się dla Niego, było to, że nasza dusza, która nie umiera nigdy, przychodzi do Niego, aby żyć z Nim wiecznie
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz