poniedziałek, 21 listopada 2011

Odkupiciel

Nie lękaj się, bo cię wykupił Stworzyciel twój, sługo, Twórca twój, o wybrańcze; wezwał cię po imieniu: tyś mój! (por. Iz 43,1) Patrz na Stwórczą Myśl, z której jesteś i z której się stajesz. Ona nazywa cię po imieniu: tyś mój! Jesteś własnością Jestem, nie masz się czego lękać, On opłaca twoje długi. Miej ufność i niczego się nie lękaj. Gdy pójdziesz przez wody, On będzie z tobą, a gdy przez rzeki, nie zatopią ciebie (por. Iz 43,2). Możesz iść bez lęku przez świat i jego miejsca, Myśl Stwórcza będzie z tobą i nie opuści ciebie. Możesz iść bez lęku przez prądy świata – słowa ale nie zatopią ciebie. Stwórcza Myśl będzie ciebie wyciągała i stanie się twym ratownikiem. Gdy pójdziesz przez ogień, nie spalisz się, i nie strawi ciebie płomień (por. Iz 43,2). Gdy przejdziesz sąd w obliczu prawdy, nie będziesz się gniewał, ani szukał ucieczki, ale będziesz stał łagodny i spokojny. Bo On jest Jestem, twoim Bogiem, Świętym Wybrańców, twoim Zbawcą (por. Iz 43,3). Stwórcza Myśl to Jestem, Ona jest, to twój Bóg, Święty, który cię wybrał i twój Wybawca. On daje bezbożników jako twój okup, obcych ludzi w zamian za ciebie. Bo przez swą wierność, drogi jesteś w Jego oczach – ukochany dla Pierwotnie Czystej Myśli i Jej Twórczych Zamysłów; bo wierny jesteś. Nabrałeś wartości i On cię kocha. Dlatego daje ludzi za ciebie i narody za życie twoje. Nie lękaj się, bo On jest z tobą. On przywiedzie z wyobraźni twoje otoczenie i z niczego cię pozbiera (por. Iz 43,4-5). On nieumiejętnym powie: „oddaj!”, a umiejętnym: „Nie zatrzymuj!” (por. Iz 43, 6).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz