piątek, 18 listopada 2011

Część piąta Różańca: Tajemnice miłości (tajemnice tajemnic)

1. Tajemnica miłości macierzyńskiej
       Jezus, dla którego moja dusza stała się matką
2. Tajemnica miłości oblubieńczej

       Jezus, który dla mojej duszy stał się mężem
       (do rozmyślania i odmawiania dla mężczyzn: ...żoną, 
       do rozmyślania i odmawiania wspólnego
       dla mężczyzn i kobiet: ...pomocą)
3. Tajemnica miłości cierpiącej (odkupieńczej)
 
       Jezus, z którym moja dusza będzie cierpieć
4. Tajemnica miłości uwielbionej (dziękczynnej)
       Jezus, z którym moja dusza będzie uwielbiona
5. Tajemnica miłości zazdrosnej (wyłącznej, jedynej;

     miłości miłości)
       Jezus, w którym moja dusza jest jedyna

Te tajemnice Różańca zostały objawione

przez Nieskończoną Miłość, jaką jest Bóg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz