poniedziałek, 17 października 2011

Imię wiele wymagające

Jedno imię Jestem –
jak wiele trzeba, żeby było!
W jednym imieniu Jestem
zawiera się wielość.

Myślę, że jestem,
wyrażam to Słowem.
Myśl potrzebuje Słowa,
by wyraziła imię Jestem.
W imieniu Ojca-Myśli
zawiera się imię Syna-Słowa.
Nie ma Myśli bez Słowa,
a Ojca bez Syna.

Myśl i Słowo
potrzebują zgody.
W imionach Myśli i Słowa
zawiera się imię Zgoda.

Ojciec chce mieć Syna,
ale potrzebuje Matki.
W imionach Ojca i Syna
zawiera się imię Matka.

Syn chce pokazać światu
dobroć swego Ojca.
Potrzebuje Zwiastuna,
który wskaże Syna,
a przez Syna Ojca.
Kiedy ujrzą Syna,
zobaczą też Ojca,
i poznają wtedy dobroć,
jaka jest bez końca.
W imieniu Zwiastuna
zawiera się imię Ojca
oraz imię Syna.
Zwiastun dotknięty jest Matką.
Jest w Nim także imię Matki.

Ile ojców, synów, matek i zwiastunów!
Ileż rodzin!
Wszystko w Jednym Duchu,
mnóstwo imion w jednym.
Jedno imię Miłość
zawiera w sobie wielość.
Jedno imię Miłość
oznajmia, że Jestem

Jak wiele trzeba, żebym był –
żeby Jestem było.
Muszę połączyć w sobie wszystko,
żeby wszystko się spełniło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz